Veel rook bij brand in twee-onder-een-kapwoning in Nagele

Nagele - In een twee-onder-een-kapwoning aan De Ring in Nagele heeft woensdagavond 21 oktober een korte maar felle brand gewoed.

De hulpdiensten werden rondf 21.45 uur gealarmeerd. De brandweer deed bij aankomst direct een binnenaanval en wist de brand snel te blussen. Een tafel in de keuken had vlam gevat, aldus de brandweer. Het was voor hen niet meer te herleiden wat er precies op de tafel in brand heeft gestaan.

De bewoonster werd door haar buren opgevangen en is even later door ambulancepersoneel nagekeken. Uiteindelijk was vervoer naar het ziekenhuis niet nodig.

Door de brand stond het huis vol rook. Dit zorgde binnen voor veel schade. De brandweer heeft de woning uitgebreid geventileerd. Het is nog onduidelijk hoe de brand kon ontstaan.