Gaslekkage in woning Molenrak Emmeloord

Emmeloord -   De brandweer is vandaag uitgerukt voor een gaslekkage in een woning aan de Molenrak in Emmeloord.

Bij werkzaamheden was daar een kleine gasleiding geraakt, waardoor er een lek ontstond. De bewoners waren bezig met het vernieuwen van de keuken. Men heeft alle ramen en deuren opengezet, zodat het gas zich niet in de woning kon ophopen. Nadat de brandweer ter plaatse was zijn er wat metingen verricht. Er bleek nauwelijks sprake van explosiegevaar. Netbeheerder Liander is ook ter plekke gekomen. Deze heeft de leiding vervangen, waardoor de bewoners weer verder konden met hun werkzaamheden.