Campagne Visit Flevoland van start

Regio - Visit Flevoland, waarin de Flevolandse vrijetijdssector zich heeft gebundeld, is dinsdag gestart met de campagne 'Flevoland lijkt nergens op'.

'Flevoland lijkt op niets dat al bestaat. Flevoland is duidelijk anders', aldus de toelichting van de initiatiefnemers. De prikkelende campagne laat de Flevolander nadenken over Flevoland. De campagne maakt nieuwsgierig en zet aan een kijkje te nemen op de nieuwe website van Visit Flevoland.

Verschillende uitingen

De campagne bestaat uit vier verschillende beelden. Deze worden via diverse on- en offline platforms getoond. Via social media (Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn) en abri’s op stations, op straat en in bushokjes.

Voor de Flevolander

De campagne is gericht op de eigen inwoners van Flevoland. ‘Eigen inwoners zijn de beste ambassadeurs voor Flevoland', aldus Rinkje Tromp van Visit Flevoland. ‘Daarom vinden we het belangrijk hén eerst te laten zien en voelen waarom Flevoland duidelijk anders is'.