Bezorging De Noordoostpolder

Waar wordt de krant verspreid?
De Noordoostpolder wordt wekelijks op woensdag verspreid in de gemeente Noordoostpolder en op Urk.

Woont u in een buitengebied of op een industrieterrein dan is bezorging van de krant niet vanzelfsprekend. U kunt in dat geval een krant meenemen bij een afhaalpunt of de digitale versie lezen.

Wanneer kan ik de krant verwachten?
De krant wordt op de betreffende verschijndag bezorgd voor 21.00 uur ’s avonds. Door onvoorziene omstandigheden kan een enkele keer de bezorging een dag later plaatsvinden.

Kan ik de krant digitaal lezen?
Op deze website kunt u de krant digitaal lezen. Klik hier om de krant te lezen. Of meldt u aan voor de digitale nieuwsbrief en ontvang de digitale krant wekelijks. Het archief is te vinden op krantvantoen .

Ik heb geen krant ontvangen of een andere klacht. Wat nu?
Meld dit via het klachtenformulier op deze website. Vul de klachtgegevens in. Deze informatie komt dan direct bij de verspreidorganisatie terecht zodat die uw klacht meteen in behandeling kan nemen. De gegevens die u hiervoor moet invullen, behandelen wij uiteraard volgens de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wilt u meer weten over hoe wij met uw gegevens omgaan? Lees dan onze privacy verklaring.

Ontvang ik een terugkoppeling op mijn klachtmelding?
U krijgt geen terugkoppeling op uw klachtmelding. Als u uw klacht heeft gemeld via het klachtenformulier op deze website krijgt u wel een bevestiging per e-mail dat uw klacht is ontvangen. Uiteraard gaan wij zeker met uw klacht aan de slag!

Wat moet ik doen als mijn klacht niet is opgelost?
Wij verzoeken u vriendelijk om de klacht nogmaals te melden via het klachtenformulier op deze site. De verspreidorganisatie weet dan meteen dat er toch weer iets is misgegaan en gaat met prioriteit uw klacht behandelen. In de tussentijd kunt u de krant altijd digitaal lezen. Klik hier om de krant te lezen. U kunt de krant natuurlijk ook ophalen bij één van de afhaalpunten bij u in de buurt.

Ik heb meerdere bezorgklachten doorgegeven, wat gebeurt hiermee?
Soms moeten nieuwe bezorgers worden gezocht. Reden waarom het langer kan duren voordat uw klacht is opgelost. Totdat de klacht is opgelost, kunt u altijd de krant digitaal lezen. Klik hier om de krant te lezen.

Wordt de krant nabezorgd?
Wanneer de krant niet is bezorgd wordt de krant niet nabezorgd. U kunt altijd de krant digitaal lezen. Klik hier om de krant te lezen. U kunt de krant natuurlijk ook ophalen bij één van de afhaalpunten bij u in de buurt.

Ik heb een stapel kranten gevonden. Waar kan ik dat melden?
Als u kranten heeft gevonden, wilt u dit dan zo spoedig mogelijk melden via het klachtenformulier op deze site. U kunt dit bij een klachtmelding aangeven via ‘gevonden kranten (dumping)’. De verspreidorganisatie zal ervoor zorgen dat deze kranten met spoed worden opgeruimd. Uiteraard wordt ook uitgezocht wie dit gedaan kan hebben en worden maatregelen getroffen zodat dit niet weer gebeurt.

Ik wil graag bezorger worden bij mij in de buurt, hoe pak ik dat aan?
Meld je aan bij Van Dalen Verspreidingen . Het werkt heel eenvoudig. Als je je hebt aangemeld, wordt contact met je opgenomen door de verspreidorganisatie in jouw woonplaats. Bezorgen kan bijna iedereen en het is leuk werk. Er geldt een minimum leeftijd van 13 jaar.

Afhaalpunten De Noordoostpolder
Indien u de papieren krant hebt gemist, kunt u ook altijd de digitale editie lezen .

Bezorgklacht melden
U kunt een klacht indienen als u in de gemeente Noordoostpolder of Urk woont.

Lees hier ons Privacy Statement .

menu